събота, 8 май 2010 г.

Сбогом


Искам да напиша всички неща, които харесвам в теб, с които си уникален и различен за мен, които са ми дарили чудесни мигове и за които искам да ти благодаря. Едва ли ще мога да напиша всичко, вероятно нищо няма да мога да изрека, но все пак: 

Много харесвам и уважавам в теб женската енергия, нежността, чувствителността, грижата и проникновението. Интуицията, лакмуса и трансформацията на виденията от онази в тази реалност, творческото абстрактно и живително описание на преживяванията, черния хумор, горчивата прецизност, бързия интелект, невиждащия поглед, широтата на възприятията, свързването на веригите от еквивалентности. Обожанието и умението да покажеш на другия значимото в него, така че да се чувства уверен и да изразява точно себе си. 

Благодаря ти за музиката и стиховете, за разказите и сентенциите, за сънищата и тълкуванията, за блестящата аура на поднесените дарове, за признателността и грижата. Благодаря ти за всичко гореописано /и за това, което съм пропуснала/, което съм преживяла с теб. Благодаря за всички докосвания на любовната същност - минали, сегашни и бъдещи. Благодаря ти! Сбогом!

1 коментар:

  1. Вълнуващо е! Имах почти същият мъж в живота си и му казах "Сбогом".Отпратих го и това беше най-голямата грешка в живота ми досега. Ако можех да пиша така прекрасно като тебе щях да му напиша нещо подобно.Не за да му казвам "Сбогом",а "Върни се в живота ми". Обаче не мога да пиша така.Нито да говоря така.Нито ми стиска да го потърся пак.Ето че случайно попадам на твоя блог и виждам думите, които бих му казала. Дано това е само разказ и не си направил същата грешка като мене. Другите ти неща също са чудесни.Продължавай да пишеш , много са добри, думите ти вълнуват!

    ОтговорИзтриване